Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 mar 08, 20:31
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Man kan vel ikke sparke en ansatt som ikke har gjort noe galt? Norsk lov gjelder for FFK også, vil jeg tro. Huth er konstituert, med det menes vel at han må trå til siden hvis Morgan blir funnet som skikket til å gjøre jobben sin? Uansett hvor uskyldig Morgan er, og uansett utfallet av denne saken, er jeg redd for at pressen i denne byen har ødelagt utrolig mye for Morgan. De var helt ville en stund, og tenkte ikke på at det finnes mennesker bak.

 

Hva ngår PH, meldte jeg meg ut av den klubben i det de begynte å mene noe i media. Pressekontakter forbigås, og hvermannsen uttaler seg på vegne av en supporterklubb bestående av mange hundre mennesker. Foreligger det noen avstemninger bak disse uttalelsene, representerer de flertallet? Som en skrev over her, synes jeg dere skal konsentrere dere om å synge, og å få folk til å synge. Politikk kan dere beviselig ikke!

Du vet at trenere blir sparket hele tiden, hvis ikke resultater står i stil. Det samme gjelder ofte ofte også spillere og ledere? Å sammenligne en fotballklubb og bedrifter blir alltid feil, ikke minst lønnsmessig... Hva er best for FFK, er ihvertfall det jeg alltid tenker på...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340