Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 15 mar 08, 10:56

Da drister jeg meg ut med min "fasit":

1.       Rosenborg - Finner tilbake til gullformen, men får hard konkurranse helt til siste slutt. Få poeng skiller i toppen.

2.       Viking – Gode forsterkninger, men litt for svingende i prestasjonene, alt fra glimrende til kjedelige. Röslers temperament ødelegger for gullhåpet.

3.       Lillestrøm – Har noe på gang og åpner kjempesterkt, men skuffer på høsten. Da begynner også den sanne Nordlie-effekten

4.       Brann – Savnet av Andresen merkes tydelig, og det blir for vanskelig å leve opp til Bergensernes enorme forventninger. Helstad putter på, men midtbanen svikter for mye bakover, og skaper problemer for forsvaret

5.       Vålerenga - Stjernesigneringer til tross, medalje blir det ikke. Andresen sliter med å skille rollene sine, men klarer å gjøre en grei sesong. Laget våkner på høsten etter en svak vår

6.       Fredrikstad – Skiller bare målforskjellen opp til Enga. Gode signeringer og sterkt undervurdert av de fleste gjør at guttane ovverrasker i årets Tippeliga.

7.       Stabæk - Altfor avhengige av ”de fire store”. Alanzinho selges på sommeren, og Annan sier også adjø til fordel for en større liga. Varter til tider opp med deilig angrepsfotball.

8.       Tromsø – Sterke på topp med Rushfeldt og Moldskred, men også altfor avhengige av deres prestasjoner. Savnet av Strand merkes. Sliter med å score de kampene uten Rush og ”målskred”.

9.       FC Lyn – Hoff selges på sommeren, og ingen reelle forsterkninger kommer inn. Bergs unggutter sliter skikkelig med å score.

10.    Strømsgodset – Urutinert trener i Deila. Supersvensken som briljerte i opprykksåret, blir skadet og klarer ikke å matche nivået i TL.

11.    Ham-Kam - Noen gode signeringer, men blir for ustabile, og får mange gule kort med soninger deretter.

12.    Aalesund – Gjør det som trengs og klarer seg så vidt. Sliter uten Austnes og Aubynn. Positiviteten og gleden hos AaFK-supporterne gjør at Aalesund får en ”boost” på høsten, og klarer 12. plass.

13.    Molde – Mangler solide spillere, og er veldig ustabile. Spennende spisspar, men ellers lite å rope hurra for. Havner ett poeng bak rivalen AaFK.

14.    Bodø/Glimt - Havner desidert sist. Selger ”stjernene”, Hoftun er borte og Runar Berg er gammel. Får ikke inn spillere som er gode nok. Eneste lag rett ned.

 

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340