Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 mar 08, 16:51

Opprinnelig postet av mysthical


Det er vel bare å lese noen av de intervjuene som har vært i avisa med han Bjørkøy så skjønner man fort at han ville bort. For å si det på den måten, Bjørkøy ville bort og gjorde alt riktig for sin egen del. Han gjorde det slik at klubben til slutt ikke hadde noe annet valg en å selge han hvis de ville opprettholde moralen i laget. Det er utrolig egoistisk men han fikk det han ønsket seg, nemelig en ny klubb

Har inntrykk av at Holters vet litt mer enn bare det som står i avisa. Det er det sikkert flere som gjør, og det kan godt være at det som har stått har gitt en litt annen mening når man vet mer om hva som ligger bak. Men jeg vet itj det, og jeg har aldri delt oppfatningen av at Bjørkøy sutrer i mediene. Men han har ikke løyet heller, og det er klart at han ikke var strålende fornøyd med å bli degradert til annetvalg på favorittplassen sin.

Kapteinsbind og feit lønn hadde kanskje gitt ham andre forventninger til det å bli satset på. Det kan jeg i så fall i grunnen godt forstå. Det kunne nok de journalistene som har spurt ham om dette også.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340