Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 12 mar 08, 23:38
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg er enig med de som mener PH bør holde en lavere profil i denne saken. Min grunn til å mene det er at jeg synes PH bør konsentrere seg om og først og fremst være supportere og ikke en politisk maktfaktor overfor FFK.

Som PH-medlen undrer jeg meg over hvilke oppgaver styret til "haugen" nå enda en gang mener å ha ? Er vi en supporterklubb eller er statuttene endret til at fokusområdene er andre ting enn å støtte laget? Synes nå at styret bør lese gjennom statuttene i fellesskap og stake ut en kurs for hva Plankehaugen virkelig skal engasjere seg med, dette her blir bare surr! FFK`s styrer må ta beslutninger helt uhildet av PH`s meninger, de har hensyn å ta og innsikt i sakene som vi andre ikke har. AKKURAT som en hvilken som helst bedrift.

Nå er det på tide å bli en supporterklubb igjen, det blir mye enklere å forholde seg til PH da og det er det folk vil. Så lar vi FFK styre det de skal, synes de stort sett har gjort dette svært godt både med og uten Morgan.

 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340