Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 mar 08, 15:49

Åssen vet du det, Paco? Har du inside information fra FFKs styre? Skal ikke forundre meg om FFK-styret nå sitter og håper på at Morgan blir dømt. Da får de den saken ut av bildet. Kynisk, men det regner jeg med at de er.

For blir han frikjent har de et problem. Hvis han ikke får tilbake stillingen vil det bli en stor sak ut av det. Plankehaugen vil bli sinte, LO kommer sikkert på banen, Morgan Andersen blir skuffet og lei seg og det blir et mediesirkus som ikke FFK kan ha rundt seg om de skal prestere bra.

Blir han frikjent og får tilbake stillingen, tror jeg også det vil få konsekvenser. Hos enkelte vil han alltid ha et stempel i panna, merket "skurk". Det kan hindre samarbeid med sponsorer, andre klubber osv. Men samtidig vil man få en enormt ressurssterk person i staben, som innehar kompetanseområder FFK kan dra godt nytte av.

Personlig skulle jeg ønske Morgan ble frikjent, og at han kunne gå tilbake til jobben i FFK, og alle ville se på ham som uskyldig. Så lett tror jeg desverre ikke det blir..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f