Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 12 mar 08, 14:15
Opprinnelig postet av HotDream

At FFK var klar over Mikel-saken ved ansettelen av Morgan MÅ ha betydning for Morgans videre skjebne. Det er FFK som driter seg ut for hele fotball-Norge om de bruker Mikel-saken som de visste om som grunn for avskjed.

Antagelig vil vel FFK eventuelt benytte det som kom frem under saken, og virkningene av saken som grunnlag. Dessuten må det være en vesensforskjell på å være under etterforskning og være tiltalt.

 

Opprinnelig postet av HotDream

2.Nei, en oppsigelse vil ikke ha sykemeldingen som grunn for avskjed. Å finne en god grunn blir vanskelig uten å bli gjort til latter for resten av fotball-Norge. At erstatning i noen tilfeller blir idømt selv om tiltalte blir frikjent betyr ikke at alle frikjente er skyldige. Siden erstatningssøksmål i dette tilfelle er meget usannsynlig, så må en frifinnelsesdom sees på som endelig og at Morgan dermed er uskyldig. At "noen" vil tro at Morgan er skyldig selv om han blir frifunnert er jo ingen overraskelse og heller ikke unikt i Norge, "alle dusters hjemland" .

Jeg er uenig og tror ikke FFK vil ha noen vanskelig sak. Husk det er stor forskjell på å kvitte seg med en direktør man ikke har tillit til, i forhold til å si opp en ordinær ansatt. Igjen...Det går på Morgans evne til å utføre jobben, og for å klare det må han ha omgivelsens tillit. Mest sannsynlig vil de bli enige om å utbetale den etterlønnen Morgan har fremforhandlet.

Opprinnelig postet av HotDream

Det skal bli interessant å se hva som skjer. I mellomtiden bør PH lære å holde kjeft.....

Vi er i hvertfall enige i noe

Til slutt vil jeg si at jeg selvfølgelig ønsker at Morgan skal bli frifunnet. Det må være det viktigste i hele saken. Om han skal tilbake til FFK må imidlertid være opp til styret i klubben å avgjøre, ikke PH.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f