Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 08 mar 08, 22:09

Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av paco
Hadde det ikke hvert for Morgan så hadde FFK hvert konk enkelt og greit,dette også i følge Høili


Morgan har gjort mye bra men også noen feil (som å kritisere avtalen med Værste)

Og selv om han nok har gjort mer positive enn negative ting for klubben så syns jeg ikke han bør komme tilbake i samme stilling. Det kan skade FFK i form av mer bråk.

Selv om du elsker Morgan av hele ditt hjerte så går det ann å se ting med litt mer nyansert syn. Morgan er ingen gud.

Nei Morgan er kankje ingen gud, men når du først vil ha han ut så må du kankje begrunne det og si hva han har gjort galt, bakgrunnen Morgan har hadde han allerede da han ble ansatt, så dette er ingen grunn til å sparke han.. Om han også har gjort jobben sin uten noen som helst innvendinger fra styret før han ble sykemeldt så er det heller ingen grunn til å sparke han.. De kan selvfølgelig ommplasere han om de mener det er riktig, men da kan de ikke gjøre noe med lønnen, så blir vel kankje norges dyreste visegutt.. For meg er det en selvfølge at han går tilbake i sin stilling ved frifinnelse. Blir rimelig oppgitt når jeg ser en del av argumentene her for å bli kvitt Morgan, skulle likt å se dere ble behandlet slik i deres jobber, det med større en klubben er bare vrøvel, Morgan er annsat i en jobb og har værn deretter. Skulle likt å se at en av dere hadde akseptert at sjefen kom og sa dere kunne reise hjem fordi han ikke var helt fornøyd med forhold som ikke hadde med jobben deres å gjøre. At de sa bedriften er større en de ansatte... Og hva slags bråk skulle det bli?? Det bråket de suporterne som vil bli kvitt han lager??


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340