Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 mar 08, 19:44

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av paco
blir Morgan frikjent så kan han umulig sparkes for noe som helst og blir han frikjent etter over 2 år med helvete og forfølgelse av media så er det vel ingen som ikke unner han jobben tilbake eller???


Om vi unner han jobben eller ikke spiller ingen rolle. Alle i og rundt klubben må alltid tenke på hva som er best for klubben, og for min del så tror jeg ikke det er riktig å la Morgan fortsette i den rollen han har hatt.

Uansett om han blir dømt eller ikke så kommer bråket til å fortsette i lang tid fremover og er det en ting FFK ikke trenger nå så er det enda mer bråk.

Derimot kan det være, om Morgan selv ønsker, andre arbeidsoppgaver han kan ta seg av.
Hadde det ikke hvert for Morgan så hadde FFK hvert konk enkelt og greit,dette også i følge Høili

Hadde det ikke vært for Høili hadde vi vært ute og syklet, ikke konk. Hvis Høili går 100% inn for at Morgan skal tilbake som øverste sjef, så blir det sånn. Hvis ikke det blir sånn, så er det nok grunner til det.......


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340