Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mar 08, 16:52
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvor mange talspersoner er det egentlig ?? Silje har vært ute, Roy har vært ute, Jaran har vært ute. Jeg trodde vi skulle bare ha en jeg.

 

Vi har bare en, og det er i følge plankehaugen.no er det Silje. Ang Morgan, så er det bare en løsning, og det er at Morgan får jobben tilbake hvis han blir frifunnet. Han har faktisk en ansettelses forhold med FFK. Hvis FFK ikke vil ha ham tilbake til klubben, må de si han opp ihht lover og regler ang oppsigelse. Ang Huth, så er han vel fortsatt ansatt i banken der han kom fra. Mener at han bare tok permisjon fra den jobben...

 

Min menig er, uavhenging av lover og regler som nevt over, hvis FFK velger å sparke Morgan, må de ansette en som kan lontraktforhandlinger. PMH er flink han, men ikke flink nok bedømt etter hva vi har solgt de beste spillerene våres for i det siste....

Jeg vet godt at Silje Stenmoe er talsperson for Plankehaugen, men både Roy Nilsen og Jaran Berg har vært i avisa titulert som talsperson for Plankehaugen. Det er derfor jeg reagerer. Regna med at du skjønte det Bob Page ??


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340