Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 08 mar 08, 11:38

Opprinnelig postet av Morgaine
Hva Morgan har gjort eller sagt synes jeg er uviktig akkurat nå. Jeg synes at PH kunne ha ventet til etter at dommen var falt med å si noe som helst. De vet at det er svært delte meninger om denne saken. Det er da ikke nødvendig å hive bensin på bålet hele tiden? Og hva hvis Morgan blir dømt? Da står PH igjen med svarteper og er driti ut for hele supporter- Norge. Hva med litt is i magan før en uttaler seg?

Mulig jeg leste feil.. men er ganske sikker på det sto HVIS Morgan ble frikjent, opp til flere ganger i både F-B og Demokraten..? Kan vel være at de velger å gå ut nå, for å legge ett slags press på ASA styret? Per Kristian Olsen har gått ganske tydlig ut at de skal ha møter ang. "Morgan-saken", hvor de skal diskutere hva de gjør HVIS Morgan blir frikjent... Det er vel egentlig ett bortkastet møte? For Morgan skal jo selvfølgelig tilbake om han blir frikjent?!?!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340