Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 mar 08, 16:33
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av paco
Morgan er FFK sin direktør og har gjort en bra jobb så hvorfor dette oppstyret,mannen kommer selvfølgelig tilbake etter sykemelding og er det noen steder det skal ryddes opp så er det vel i styret

Styret kan ikke Administrerende Direktør gjøre noe som helst med, siden det er styret som ansetter Administrerende Direktør.

Men jeg forstår ikke helt problemstillingen rundt denne debatten. Morgan Andersen ER, som du sier, per i dag FFKs Administrerende Direktør - om enn sykemeldt - etter lov og alle etiske retningslinjer man kan finne. Huth er konstituert Adm. Dir - intet annet.

Dersom Morgan blir dømt blir det en annen sak og jeg vil tro Morgan selv vil ta sin hatt og gå.

Dersom han blir frifunnet har og Morgan blir friskmeldt har FFK bare én ting å gjøre slik jeg ser det: Ta inn Morgan og vurdere om det er plass til Huth i organisasjonen. Deretter kan man begynne å vurdere endringer, men dette må selvsagt håndteres på en skikkelig måte.

Jeg vil forøvrig si at jeg er sjokkert over den grad av inkompetanse det sittende styret har vist i den såkalte Værste-saken.  Hvis Huth, som er bankmann, ikke er i stand til å lese og forstå en kontrakt synes jeg det er skremmende.

Jeg er ikke sjokkert når det gjelder medias rolle - de er, som jeg har skrevet tidligere, noens nyttige idioter og opptrer som mikrofonstativ når noen ønsker.

 

Nå var det vel Morgan og ikke Huth som gikk ut hardt mot Værste og startet en sak uten at jeg vil gi han hele skylda for det. Når Huth kom var saken godt igang. Såpass at den ble fullført...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340