Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 07 mar 08, 11:37
Endret: 07 mar 08, 11:42
Opprinnelig postet av Jon Syversen
Trodde PH hadde lært etter allt oppstyret rundt supporterklubben, Morgan, bluss, BRH osv osv. Hadde håpet at PH kunne ligge litt lavere framover, og vært et samlende punkt for FFK og oss supportere. Men ikke. Det går vel ikke ann å ta et styrevedtak på vegne av over 4000 når det gjelder en så betent sak og en så kontroversiell person som Morgan Andersen? At "alle" i PH vil ha Morgan tilbake er ikke sant. Jeg vil at Morten Huth fortsetter. Alle vennene mine vil at Morten Huth fortsetter, venner som har vært medlemmer i PH i 6-7 år. Jeg er lei av folk som skal mene på mine vegne, spesielt folk fra Tæsse....

Enig med det du skriver her, Jon Syversen.

Helt siden Ulf Berg gikk ut på riksdekkende TV i beste sendetid og sådde tvil om politiets arbeid og det norske rettsvesen med følgende uttalelse: "Så lenge rettsvesenet ikke har behandlet saken så er Morgan uskyldig, noe vi som kjenner han er helt sikre på at han er! ", så har jeg hatt Plankehaugens innvolvering langt opp i halsen.

Det Ulf Berg skulle ha sagt, var noe slikt som at "Vi registrerer at det har blitt tatt ut tiltale mot Morgan Andersen, men dette har ingen tilknytning til FFK eller oss i Plankehaugen. Morgan Andersen har gjort en god jobb under tiden i Fredrikstad, og det er det som angår oss. Jobben han utførte i Lyn får andre svare for".

Det går ikke an å være talsmann for en organisasjon som Plankehaugen og ensidig fronte en så betent og medietung sak på vegne av alle - spesielt ikke når man går ut slik Ulf Berg gjorde.

Stiller også et spørsmålstegn med hvor stor betydning det har at Ulf Berg trakk seg fra Plankehaugenstyret og som talsmann når det ender med at sønnen tar over de samme oppgavene...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340