Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 mar 08, 11:27

Opprinnelig postet av Holters
Det vil uansett være meget merkelig og kritikkverdig av FFK å ikke reinnsette Morgan Andersen dersom han blir frikjent.

Hovedsaklig av to grunner:

1) FFK kjente til Mikel-saken mot Morgan da han ble ansatt.

2) Han er sykemeldt, og har såvidt meg bekjent ikke gjort noe i FFK som er grunnlag for oppsigelse. Ergo skal han ikke miste jobben på grunn av sykdom.

Jeg mener ikke med dette å si hva som er rett og galt, eller hva som er det beste for klubben, men faktoren "Mikel-saken" bør egentlig ikke påvirke ansettelsesforholdet til Morgan i det hele tatt - i hvert fall ikke så lenge han er uskyldig. De visste jo om saken ved ansettelsen!

I en eventuell arbeidsrettsak (noe jeg ikke tror vil skje), så tror jeg Morgan Andersen hadde vunnet, men det blir bare spekulasjoner fra min side uten juridisk begrunnelse.

Jeg tro ikke dem baserer seg på Mikel saken i det hele tatt, holters, men hva FFK som klubb er best tjent med. Men det kan selvfølgelig være at dem bruker saken som påskudd, og det er jo helt klart feil. Uansett, så tror jeg Innvestorene sitter på mye av nøkkelen i saken her. For til syvende og sist er dem som styrer klubben...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340