Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 mar 08, 11:08
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Morten Huth er bedre for FFK enn Morgan, derfor håper jeg ikke Morgan blir Direktør i FFK. Jeg vet også at det er noe Grønhagen og Haugen vil. To personer som har kommet mye sterkere frem etter at Morgan ble sykemeldt. Vi har også nå en klubb som er på vei til å dra samme retning uten fraksjoner, dritt og møkk, eller egenrådige sjefer. Og få folk rundt seg til å vokse og dra i samme retning er Huth fantastisk og det virkelig FFK trenger. Ikke mer bråk, for det vil det bli med Morgan...... Det siste halvåret har vært eksemplarisk styring av klubben, ikke en dritt lekker heller.

      Dessuten, Berg familiens vennskap med Morgan styrer jo nå Plankehaugens agenda totalt i denne saken.......

Da Morgan styrte skuta, så ble han motarbeidet. Da fantes det personer som bevisst lakk ting til media, fungerte som muldvarp i FFK, for å skade Morgan. Disse personene finnes i systemet ennå, kanskje disse ikke opptrer som muldvarper nå som Morgan er vekk, men man kan absolutt stille seg spørsmålet; "Vil jeg virkelig at slike mennesker skal jobbe i min favorittklubb" ?

"dra samme retning uten fraksjoner, dritt og møkk", skriver du. Det er synd om man ødelegger for klubben som helhet bare fordi man ikke liker sjefen sin, så får folk kalle Morgan så egenrådig som de bare vil. Det er bedre for en sjef å være egenrådig og ta noen avgjørelser, kjøre en stil, enn å slite med å ta avgjørelser overhodet.

Det er rart vi lever i samme verden (gjør vi egentlig det?) for jeg sitter ikke igjen med det samme intrykket som du gjør bedreviteren i det hele tatt. Jeg sier ikke bestemt at jeg har rett og du har feil, men jeg må nesten handle på bakgrunnen av de erfaringene jeg selv har gjort. Og at du begynner med å konkludere bastant og tar det derifra setter jeg et spørsmålstegn ved.

 

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340