Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 mar 08, 10:34
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Som vanlig ser jeg ingen grunn til å disse spillere som forlater FFK-skuta, og nå mindre enn noengang. I mine øyne har John Anders Bjørkøy vært en strålende kaptein og spiller for FFK siden han kom, og det er moro for ham at han nå vender hjem til gamletrakter som en landslagsaktuell og ettertraktet spiller.

Hear hear!

Jeg har MYE mindre problemer med at Jonna går til LSK enn at Simen gjorde det, for å si det sånn. Møkkalag eller ikke, mannen er jo tross alt fra traktene! Å klage på det, ville være som å klage på at Raymond Kvisvik gikk til et Østfold-lag.

Jeg skjønner jo også godt hvorfor han har vært lettere misfornøyd med situasjonen i FFK - når det blir henta inn opptil flere sentrale midtbanespillere, så kan det da ikke være dirkete tillitsvekkende. Men i motsetning til visse andre, syns JEG at Jonna har oppført seg proft og gjort jobben sin hele veien! Neida, det har ikke vært vanskelig å lese mellom linjene i uttalelsene hans, men allikevel, en mening må han jo få lov til å ha.

Det begynner snart å bli litt merkelig å møte LSK i kamp... Brenne og Bjørkøy på LSK, og Wehrman på FFK - det skurrer liksom noe der!

"Det blir ikke mer gulljubel i FFK for John Andres Bjørkøy," skriver herværende site. Vi kunne jo også ha skrevet det om til "Det blir ikke mer gulljubel for John Anders Bjørkøy". Akkurat det synes jeg jo litt synd på ham for. Men han fikk jo med seg en cupseier han kan se tilbake på med glede og stolthet når karrieren er over...

Takk for ALL innsatsen, Jonna!

---------------------------

Svensk magi!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f