Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 mar 08, 13:23

Da klarte jeg ikke å dy meg fra å tippe lengre   Sesongen i år ser lys ut for FFK. Vi har en flink trener med godt over middels erfaring og jeg tror vi kommer til å nyte godt av dette over en hel sesong. Hvis vi ser på mange av de andre lagene så ser vi ganske mange unge trenere, mange lag med for mange nye spillere, og noen med begge deler. Vanskelig å se hvem av RBK og Brann som kommer til å vinne. Lag som jeg synes er ekstra vanskelige å plassere er; FFK, Tromsø, Ålesund og Lyn. Felles for disse er at de er lag som har gode forutsetninger eller potensialet, men med kanskje litt uklare eller mange X-Faktorer.

1  Brann

2  Rosenborg

Fredrikstad

4  Viking

5  Tromsø

6  Lillestrøm

7  Stabæk

8  Ålesund

9  Vålerenga

10  Lyn

11  Ham-Kam

12  Molde

13  Strømsgodset

14  Bodø/Glimt

Det sies at Brann ikke takler suksess og det vises til 1964 da de rykket ned. Onde (trønder)-spådommer mener Brann ikke kom til å sette i gang treningen før lang ute i Mars pga feiring av seriegull, men med dagens profesjonalitet tror jeg Brann kommer til å sette disse skeptikerne kraftig på plass.

Hvem av Brann og RBK som vinner kommer an på hvor tidlig RBK får i gang maskineriet for fullt. Sistnevnte kommer til å oppleve en forrykende høstsesong. En ting er jeg ganske sikker på i år; Tettey og Demidov kommer å rocke de fleste i eliteserien 2008.

P.S. Jeg vet at mange tipper Viking høyt opp i år, og jeg sliter ikke med å finne grunner til å være enig, men skal jeg tippe 10 % med hjertet så snyter FFK viking den siste metalskiva i år. Röslers dårlige "Tv-humør" sliter på omgivelsenes utholdenhet/tolmodighet og evne til positivisme innad i gruppa.

Ellers så kan jeg liste opp;

Årets råtass: Kristoffer Hæstad (I sterk konkurranse med sin midtbanekollega) med 7 gule og 2 røde kort.

Årets toppscorer: 19 mål - Kone --- 17 mål - Gardar Johanson --- 16 mål - T. Helstad

Årets unge spiller: Lasse Staw.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340