Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 feb 08, 09:55
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Shadar
Noe jeg har hørt folk si, og som jeg er til dels enig i er at Wherman og Gashi ligger for langt unna hverandre. Gashi er i overkant offensiv, mens Wherman ligger for dypt. Dette medfører at midtbanen blir enkel for motstanderen å spille seg tvers igjennom i det tomrommet som oppstår.

Tja, det argumentet kan vi bruke på mye da. Når Gashi og Bjørkøy spiller sammen, så ligger begge for offensivt, og ingen av de dypt nok, osv, osv. Øyet ser det øyet vil se. Den beste midtbanekonstellasjonen i dag - uten tvil - er Gashi og Wehrman, men også den har sine svakheter. Gashi er faktisk en ganske god ballvinner i tillegg til å være med offensivt. Wehrman er god defensivt, langt mer spillende enn jeg trodde på forhånd, og god til å strå pasninger, men siden han tør å strø disse pasninger, så gjør han også pasningsfeil til tider. Dette i tillegg til det åpenbare: Han har litt tempoproblemer. Men uten de, så hadde han ikke spilt i FFK!
Opprinnelig postet av ramberg
Ramberg spilte alt annet enn dårlig i dag. Problemet til en del folk er at når de har bestemt seg for noe, så har de vankelig for å gå tilbake på det. De leter aktivt etter ting som kun støtter deres uttalte syn, og dette blir også mye enklere å legge merke ting. Skumle saker dette.

Ramberg var ingen katastrofe i dag, f.eks. spilte ikke Wehrman en av sine bedre kamper. Han slet med tempoet. Men det er ikke vanskelig å se at samspillet mellom Ramberg og Wehrman IKKE er optimalt. Som nevnt, det blir for mye sololøp fra begge to.

 

 

Syns Ramberg har hatt gode treningskamper i år. I fjor slet han veldig med pasninger , mye tilbake spill osv, men i de trenigskampene hittils i år, har han stått frem som slik vi kjente ham fra `06...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340