Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 feb 08, 21:40
Endret: 19 feb 08, 21:41

Jeg hørte akkurat TV2 spørre hva som ville skje med Morgan dersom han frikjennes i forhold til FFK. FFKs styreleder klarte da å lire av seg noe "vås om at de skulle "se hva som skjer" og "komme til en løsning"...

Makan til feig uttalelse skal du lete lenge etter. Morgan Andersen er ansatt i FFK, men sykemeldt. Han har en jobb å komme tilbake til så snart sykemeldingen har utløpt - være seg FFKs styreleder har lyst til å ha Morgan tilbake eller ikke.

Jeg forstår selvsagt at Morgan lurer på om FFK ønsker han tilbake ved en frifinnelse eller ikke.

Å servere et slikt utsagn om sin sykemeldte administrerende direktør er for meg uholdbart etisk, moralsk og ikke minst - på grensen av hva man som arbeisgiver kan ta seg lov til å si. Huth er en konstituert direktør og hvis FFKs styre har rotet seg opp i at Huth er lovet noe mer - da er det jaggu nok en spiker i kista når det gjelder troverdighet til FFKs styrende organer.

Inntil FFKs styreleder kommer med en tilfredsstillende avklaring om dette velger jeg å ikke betale medlemsskap til klubben for 2008. Jeg nekter å sponse en klubb som - selv gitt den hypotetiske mulighet av frikjennelse ikke klarer å gi støtte til sine sykemeldte ansatte - oppfører seg som dette.

Fysj og fy.

Hvis Morgan derimot blir dømt, da kan han snakke om "hva som skjer" og "komme til en løsning"...

Edit: Jeg kommer til å skrive et formelt klagebrev til klubben angående dette. Da skal jeg nok puste litt mer og telle til 1000... Nå er jeg redd jeg hadde brukt karakteristikker som ingen er tjent med. ;)   

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f