Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 feb 08, 17:45
Opprinnelig postet av Kent
Kan jeg med riktighet si at sakens kjerne er at både Hoff og Andersen innrømmer at en kontrakt er blitt forflasket og at de skylder på hverandre når det gjelder hvem som er ansvarlig for forfalskningen?

Det betyr at det er utenfor enhver tvil at enten Hoff eller Andersen har forfalsket en kontrakt som senere ga Lyn +/- 60 mill?

Det er visstnok enighet om at (en) kontrakt(er) har blitt forfalsket.

Slik jeg har forstått det, så er det ugreie med tanke på om Lyn må betale tilbake eller ei, at avtalen Chelsea, United og Lyn inngikk var et forlik (kompensasjonsavtale) fremfor et vanlig kjøp/salg. I avtalen er det bl.a. stadfestet at ingen av partene kan "kreve tilbake pengene". I forliket ble man enige om at Chelsea skulle betale United 12£ mill, samt "ta over Uniteds betalingsforpliktelser overfor Lyn", og dermed betalte Chelsea de resterende £4 mill United skyldte Lyn. En på VGD påstod også at Lyn hadde tilbakeført de pengene United betalte (£1 mill), slik at selve salget (Lyn -> United) ikke har generert inntekter, men forliket (kompensasjonsavtalen) har gjort det. Usikker på om det er fakta eller ei om Lyn har tilbakebetalt de pengene United betalte for Mikel.

Det blir uansett fryktelig spennende å se hva som skjer med Lyn og de millionene de tjente på "salget" fremover. Begge parter i dokumentfalsksaken er jo enig om at en (to?) kontrakt(er) er forfalsket.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340