Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 feb 08, 17:19
Endret: 15 feb 08, 17:30
Opprinnelig postet av dracula
Det er M.A som står tiltalt, om S.Hoff eller for andre  R.Hauge er medskyldige eller for den del "hovedskurkene", må det for å få de dømt reises ny tiltale.

Statsadvokaten vurderte å ta ut medtiltale mot Hoff, men droppet det fordi mannen er en "ordenlig og ryddig kar" på tross av "at han visste det de gjorde var ulovlig" (eller noe i den duren), men det har du kanskje ikke fått med deg? Det er dette jeg setter et spørsmålstegn ved.

Opprinnelig postet av dracula
Dersom du mener at S.H bidro til enforfalskning, han fikk ordre av M.A til å utføre. 

Må det bety at du mener M.A er skyldig og må dømmes!

Dersom jeg mener? For noe viss vass!

Legg merke til formuleringene mine: Jeg benytter ord som angivelig, da dette faktisk er noe som blir påstått av en av partene (Aktoratet v/ Svein Holden og Stein Hoff). Jeg uttaler meg ut ifra hva tiltalen går ut på og hva partene beskyldes for, ikke noe annet! Jeg mener ingenting om dette. Skyldspørsmålet overlater jeg til rettsapparatet å bedømme. Jeg stiller kun spørsmål ved de bitene jeg ikke forstår eller får til å gå opp.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340