Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 14 feb 08, 13:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hva har tippeligasesongen med dette å gjøre ?? PL består av 38 kamper, og da kan disse 14 kampene ha kommet spredt.

Følg med da mann. 7 kamper i championship for Leeds og 14 kamper i PL for Aston Villa. Det betyr ett halvår i Leeds og et halvår i Villa. 14 kamper på et halvår kan da ikke komme så spredt, eller?

Når jeg sammenligner med Tippeligaen så var det fordi du snakket om manglende erfaring på høyt nivå i det siste. Sesongen 05-06 spilte han altså 21 kamper i PL eller Ch. Det er ikke langt unna en normal TL sesong for en spiller. Og det er vel ikke slik at kamperfaringen fra Tippeligaen teller mer fordi det er færre kamper? Jeg vil tro nivået tiller mer. Til info: Martin A spilte 23 kamper for Brann i 07.

Bakke har spilt fra start i over 100 kamper i Premier League og over 30 E-cup kamper. Det er ett fåtall norske spillere som kan måle seg med dette. Martin A er ikke en av dem.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340