Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 feb 08, 08:57

Mikel ville til United. Han ble sjeleglad da overgangen gikk i orden. Avtalen Morgan brøt var kun en "gentlemans agreement", en avtale som ikke kunne være skriftelig fordi den hadde vært ulovlig.

Hva er verst dere: At han brøt den muntlige avtalen med englene Hauge, Shittu og den betikkende engelskmannen, eller at han frigjorde Mikel fra de griske gribbene av noen agenter som truer familien hans?

MA delte ut noen knallharde pisk på pung til noen som fortjente det. Det MA gjorde er for meg etisk forsvarlig, og ikke minst drit bra for sin arbeidsgiver Lyn, selv det han også gjorde viste det seg var at han samtidig ofret seg og sine for hevngjerrige og sårede maktmennesker.

Jeg har lagt merke til en ting. En som skriver veldig ut i fra hvordan han håper saken ender er Esthet O. Sæther i Dagbladet. Han har skrevet for aktor hele veien. Jeg lurer på om ikke han får lønn fra flere enn dagbladet.

Mitt inntrykk blir ikke direkte knust da jeg leser observasjonene til Carsten Paulsen i fra Bastionen:

"En annen observasjon gjort i pausen var følgende;
Esthet O. Sæther og statsadvokat Holden lo og koste seg sammen litt bortenfor resten."

Jeg synes fremstillingen din er fin Dracula; "Moder Theresa, Robin Hood og The good, the bad...."  Men det er ikke sikkert den er så helt gal hvis Morgan viser seg å få rett. Akkurat nå sitter jeg med det inntrykket at Morgan er superhelten som har brutt med den onde bransjekulturen, men det kan jo hende at det kommer frem nye ting i dag etter at Hoff har vitnet. Jeg tar ingen ting for god fisk ennå.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340