Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 feb 08, 10:14

Har ikke så mye tro å disse høytflyvende konpriasjonsteoriene, som flagrer rundt her inne.

Det jeg imidlertid tror er en sanhet, er at fler enn M.A har beveget seg på kanten eller over lovens grense.

Synes det hele begynner å virke som en farse, hvor M.A er en brikke i ett store "skittent" spill, men det fritar ikke M.A for hans handlinger. 

Til Flight, bare en kuriositet når du trekker inn Capone og norskætta Elliot Næss, så tilsier sannheten noe helt annet enn det Elliot Næss sjøl skreiv i en "biografi"  flere år seinere.  Boka blei skrevet i en periode da Næss var desillosjonert, langt nede og var i pengenød. Selvsagt er det slik at "helter" selger godt. Dessverre var nok Næss sin befatning  direkte med Capone minimal. Men skitt au, sannheten er ikke alltid viktigst.

Kanskje en konklusjon, er ikke alltid å tro at sannheten er det som "helten" sjøl hevder.

Ps. trodde også på myten om Elliot Næss, helt til jeg for ca 1 måned siden så ett program om dette på "Discovery" tror jeg det var.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340