Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 11 feb 08, 21:55
Endret: 11 feb 08, 21:55

Jeg synes i dag at det er greit nok at man valgte en moderat løsning i første omgang, med mulighet for å bygge ut etterhvert. Det koster helt sikkert mer enn å bygge stort med en gang, men det er ikke bare feil å gjøre utvidelser gradvis heller. Ile langsomt, sa bestefar alltid.

De som mente på forhånd at man burde bygget større fra starten kan selvsagt nå sitte med fasit i hånd og si "hva var det jeg sa"? Ta dere en pils og glis godt (det skal jeg gjøre). Men strengt tatt vet man ikke om fremtiden. Det er små marginer i fotball og i TL. Hadde FFK rykket ned etter fjorårssesongen hadde det vært både teit og dårlig økonomi i å bygge stadion større enn det man valgte å gjøre.

Uansett er det vel bare å glede seg over at publikum strømmer til stadion og at det er utbygging man diskuterer, ikke hvilke deler av tribunen man burde stenge.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340