Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 feb 08, 15:23

Har hele tiden prøvd å ikke la meg farge av medieomtalene, og å se på Morgan med min egne øyne. Jeg kan allikevel ikke lukke øynene for fakta, og i denne saken synes jeg det er for mye fakta som peker stikk imot Morgan, det synes rett og slett som han har bedrevet skurkestreker. Og det skuffer meg. Ikke bare fordi jeg såvidt kjenner Morgan som en veldig OK fyr, men like mye for at han sitter som øverste sjef i en av Norges mest populære fotballklubber. Hva da med de avtalene som han har skrevet under på i sin tid som FFK direktør? Det kan være alt fra spillerkontrakter til pølsesalg. Er det noe muffens her? Vil bli gjengangsspørsmålet.

 

Og det er ikke akkurat Titten Tei som har tiltalt ham heller, ikke akkurat noen nabokrangel. Morgan har mange, mange fakta mot seg, en myndighet som stort sett aldri tar ut tiltale uten å være sikre på å vinne frem, og en god del vitner som har vært holdt skjult for pressen, som antagelig har tungt artilleri å komme med. Uansett om Morgan er skyldig eller ikke, tror jeg dette er det siste vi ser av ham i offentlig søkelys. Hvis han eksponeres senere, tror jeg det vil være på grunnlag av hans tidligere bragder.

---------------------------

-Elsker alle-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f