Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 11 feb 08, 15:21
Opprinnelig postet av dracula

Morgan var og er en person med "frynset" rykte, men det behøver ikke å tilsi at han er skyldig i denne saken.

Må innrømme at sjøl om Morgan blir funnet uskyldig og det blir bevist at han ikke har gjort noe straffbart i denne saken,

var og er jeg av den oppfatning at det ikke var "lurt" av FFK å tilsette Morgan.

Håper at  jeg ikke blir missforstått.

Jeg snakker her ikke om denne saken, men om reaksjoner jeg møtte   i store deler av fotball Norge da Morgan ble annsatt i FFK.

Det går ann å ha to tanker i hodet på en gang.

 

Helt enig med deg, hvis de først skulle ansette han, så burde hanihvertfall ikke håndtert spilleres kontrakter før denne saken ble avsluttet. Å ha en leder som tar seg av kontrakter, mens han er tiltalt for dokumentfalsk blir helt feil.

Alle andre i Norge mener det samme, men ikke enkelte Fredrikstad supportere, som vil ha M.A for enhver pris.

Faktisk så er det mange her inne som vil ha han selv om han blir dømt, det sier jo det meste

Å se det banneret i Oslo idag gjør meg sint, hele Norge forbinder dette med Plankehaugen, uansett hva de 12 som dro inn måtte mene, veldig smart å lage banneret i rødt og hvitt.

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f