Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 11 feb 08, 13:21

Må si at jeg liker svært dårlig å se et rødt og hvitt banner med " Vi støtter deg Morgan " på utenfor Oslo Tinghus. Fikk veldig assosiasjoner med det banneret til Plankehaugen og de bannerene vi bruker.

Selv om de 12 personene som var der sa de var der på eget initiativ, så forbinder alle andre det med Fredrikstad supportere  og plankehaugen, og det er absolutt ikke positivt. Helt greit å lage et banner på eget initiativ, men lag da heller et banner i andre farger som ikke gir slike assosiasjoner til Fredrikstad Fotballklubb.

Plankehaugen og Fredrikstad supportere, bør ikke ta parti i en straffesak. Det er Fredrikstad fotballklubb vi bør støtte, ikke enkeltpersoner som er tiltalt i en så alvorlig sak. Hva om han blir dømt? Er Morgan fortsatt en av oss?

M.A er fortsatt uskyldig til det motsatte er bevist, så la derfor retten og de bevisene som foreligger i saken bevise om M.A er uskyldig eller ikke. Norge er en rettstat, slik at M.A ikke blir dømt dersom bevisene ikke er sterke nok i saken. Retten tar ikke stilling til diverse medieoppslag, da de ikke kan dømme M.A på annet enn håndfaste bevis.

På bakgrunn av M.A sin historie med juks med reiseregninger og annet i NISO, så forstår ikke jeg helt den forherligelsen av M.A blant mange her inne. Blir han dømt må han og skal han være ferdig som leder i FFK, skulle bare mangle.

Blir han frikjent, så er han uskyldig, og da er han leder videre i FFK..Punktum  

 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f