Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 feb 08, 00:16
Endret: 06 feb 08, 00:17
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av dracula


Hvorfor det er slik, jo fordi FFK ikke er klare nok i tale. M.a.o Haugen gjør ikke jobben sin.




Essensielt! Fremstår i media som om han er hovedansvarlig for forhandlingene. Er det slik det fungerer i klubben nå: " deg kan vi ikke bruke som hjelpetrener, så vi lar deg sitte i forhandlinger på klubbens vegne, det går jo ut på akkurat det samme".Dette virker forferdelig uprofft håndtert fra klubbens side .


Har stilt spørsmålstegn ved det før, det jeg har fått med meg av PMH fra før er at han satt ut kjegler og sånt på treningene og vips så var han sportslig administrativ leder og hovedansvarlig for forhandlinger.

De ville nok ikke ansette to nye personer da Morgan ble sykemeldt, for han tok seg av begge deler så de fant bare en ledig "handyman" til å gjøre den ledige jobben.

Tror heller ikke det er lett å finne en leiesoldat til å drive med forhandlinger, men hva vet jeg ...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340