Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 feb 08, 10:12
Opprinnelig postet av Lars 29

Hyggelig at du liker M.A Shadar men at du drar inn utdanning her, blir vel litt feil. Hva slags utdanning og forutsetninger har M.A fremfor andre i en slik jobb?Absolutt ingen, lokal gutt, hockeyspiller, startet NISO(mye rot),leder i Lyn ( mye rot ) det er vel stor sett M.A CV, Det har vært mye rart i og rundt M.A, dette er noe han selv har skapt med sine medieutspill etc. For meg så bør en leder snakke om eget lag,og ikke andres. Selvfølgelig så finnes det andre dyktige ledere også i Østfold, men tror kanskje man kan også finne andre gode kandidater utenfor Østfold.

 

Det er ikke alt som kommer frem i en CV, kanskje på godt og vondt, og man finner sikkert mange som har en bedre CV enn Morgan i Fredrikstad. Problemet er nok at de enten ikke vil ha jobben hans, eller passer til den. Selvsagt kan man finne gode folk også utenfor Østfold, men hvor lenge gidder de som regel å bo her i fylket før de vil videre? Jeg synes slutningene dine om "Niso (mye rot), leder i lyn (mye rot)" er veldig rare og undergravende. Det blir litt for enkelt, men deg om det.. Jeg kan forresten bekrefte at jeg liker M.A, på bakgrunnen av den jobben han gjør for favorittlaget mitt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340