Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 feb 08, 08:24

Opprinnelig postet av endre
Og sånn som jeg har forstått saken så var vel klubbene enig om en sum når han inngikk kontrakten, men Hammarby fant plutselig ut at de ikke hadde penger?!


 Saken hadde stilt seg fryktelig annerledes hvis han hadde dratt for pengenes skyld til, Istanbull, Rosenborg eller lignende, men det er jo faktisk ikke saken her.

Og si at han ikke har vært en veldig stor bidragsyter til at vi fortsatt lever i TL, det ser jeg absolutt ikke som pisspreik!
+ det han sikkert har betydd for Lasse og Erik som en "mentor". Jeg mener FFK skylder Rami like mye som vi skylder ham!

For orden skyld: Hvilken kontrakt er det du mener? Ramis kontrakt med FFK? Det er nemlig per dato den eneste kontrakten han har....Klubbene har aldri vært enige om en pris, verken da Rami forhandlet fram sine personlige betingelser eller nå. At FFK har satt en pris som ikke Hammarby kan eller ikke  vil betale er nok nærmere sannheten....

Det var faktisk saken for ikke så veldig lenge siden. Han var jo mer eller mindre desperat etter å bli solgt til nettopp Istanbul. Har du et annet motiv enn penger å komme med tro?

Ingen har sagt at Rami ikke har vært en stor bidragsyter for å holde laget i TL, det  kan sies om mange av våre spillere, også de som spillte i TL før Rami kom..... Du skrev (jeg leser hva du skriver skjønner du) sitat: Hvis du vil ha svar på hvilken takk han har gitt oss, så er det vel at vi fortsatt er i Tippeligaen! sitat slutt. Hvordan skal dette tolkes? At du i et senere innlegg velger å være litt mer moderat med hensyn til dette ved å skrive "en betydelig bidragsyter" er ikke noe jeg kunne forutse.....

Hvem som har hatt mest glede av hvem er jo et spørsmål det blir vanskelig å svare på, men Rami var mer eller mindre et null når han kom til oss, fikk kontrakt med fet lønn og sjansen til å spille fotball. Han har jo grepet muligheten...Merkelig at ikke svenske klubber var på banen den gangen, eller kanskje ikke? Han var jo et høyst usikkert kort å satse på. I etterpåklokskapens ånd så kan vi vel ihverfall være enige om at Ramis karriere har fått en real oppsving at han ble satset på i FFK....? 

Jeg er forøvrig som fler andre her inne drit lei hele Rami/Hammarby farsen og syns FFK skal sette en meget kort frist for overgangen med den prisen de vil ha og bryte forhandlingene om fristen ikke overholdes.
 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340