Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 04 feb 08, 21:47

Opprinnelig postet av Shoplifter
Opprinnelig postet av scheien
syns hammarby har vært svært lite profesjonelle i den saken her. nå får ffk sette ned foten å si en sum de forlanger. antatt 5 mill. å gi de 2 dager på å gi det budet. hvis ikke så bør alle forhandlinger stoppes. nå er jeg dritt lei. kan ikke holde på sånn.


Äh. Varför skulle Bajen ge lika mycket EFTER den 31:a? Det hade varit ofantligt oproffsigt.
Tycker snarare att er kära Haugen borde "sit down, shut up" och sluta snacka så förbannat. Förhandlingar sköter man vid bordet, inte i pressen.

De flesta är väl överens om att Rami har en professionell inställning som få andra.
Ska väl rätt mycket till för att han öppet kritiserar ert upplägg.
Läs vad han säger. Luktar lite Waco här.

Du vet inte vad löftet är för något.

Ju fler kockar desto sämre soppa.

Självklart är det aldrig bra att det varit ruljans på folk. Det är inte ens samma styrelse som när jag kom till klubben. Många har kommit och gått.


Vad Fredrikstad sagt och gjort får stå för dem.

Jag tyckte för övrigt er stad var rätt trevlig.

 

Bajen bør finne seg i å betale et pris noe i nærheten av Ramis faktiske verdi. Hva det gjelder ramis påståtte kritikk av FFK vil jeg bare vise til en annen artikkel hvor følgende står å lese :

Shaaban selv, kaller Hammarbys forsøk på å løse han fra FFK-kontrakten "komisk".

Hammarby selv, svarer på denne måten:
- Jeg kan forstå at Rami er frustrert. Det er vi alle, ettersom dette dras ut i tid. Dette handler om mye penger. Vi har ikke løst den biten enda, sier klubbens informasjonssjef Urban Rybrink til Aftonbladet.

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340