Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 13 jan 08, 09:12
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Jonek

Men du, HotDream klarer alltid å hoste opp dette om og om igjen.

Jeg mener at de som ikke synger bør føle seg malplassert på sangfeltet.........

 

For det første: Skal du komme med påstandet som dette får du sørge for at de er riktige.. Hvis ikke kalles det løgn. Så vær så snill å dokumenter at jeg har skrevet noe om Zoran før og  "alltid klarer å hoste opp dette om og om igjen"...

Hvor er "sangfeltet" ??

 

Hvor er "sangfeltet" ??

Sangfeltet jobbes det med å sette av, og i bunn og grunn er det meningen at "sangfelt" er på hele ståplassen på PH. Det har ikke fungert slik intensjonen, og noen grep gjøres på dette området. På sangfeltet skal det være mer malplassert å tie enn å synge.

Det du hoster opp i ditt innlegg er dette md PH og FFK ikke ønsket å støtte forsangerene.

Det er å trekke inn dette med reaksjoner fra PH mot bla Zoran. Det kan ikke misforstås, i så tilfelle må du skrive det klarere. Alle her inne får assosiasjoner til utestengelsen når du trekker inn dette. Du hoster opp dette igjen i en tråd det ikke er tema.

Klart at Glenn Lampe og han andre er ønsket som forsanger, har ikke hørt noe annet.

Hold topic videre i trådenH

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340