Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 jan 08, 11:13

En spiller som putter 29 mål på 38 kamper er en spiller motstanderen frykter selv om han ville vært ei pinlge mindre enn Tarik. Om det er det samme som en tøffing? Neppe. Men hvor mange spillere på FFK er det motstanderen frykter? Wehrman har vi, men har vi noen andre? Tarik selvsagt. Han ble jo grisetaklet fordi de fryktet hans kompetanse og evne som spiller, ikke fordi han er sterk og stor.

Når det gjelder kontroversene til Ijeh, er de virkelig så mange?  Rasismebskyldning mot Doffen? Sinna på medspiller (Svenning?)? Et par albuer? Noen beskyldninger i Sverige som aldri førte til dom eller tilsvarende?

Og nei, Christiano Ronaldo var faktisk ikke ment ironisk. Når han gikk til Man U var det mange som ikke ville ha ham fordi han var en spillertype de ikke ville ha i england (datt lett, kranglefant, osv). Etter kontroversen med Rooney ville de ikke ha han tilbake fordi han var en spillertype de ikke ville ha i england. Nå er han hele verdens kjeledegge og supermann og slipper tilogmed unna kritikk for filming... (satt på spissen).

Jeg har selvsagt forståelse for at folk rundt Viking synes Ijeh kom med informasjon litt seint. Men samtidig har jeg full forståelse for at han ønsker å flytte fra Norge og Viking hvis det er sannhet i at han får et fett tilbud fra en klubb i sør-europa (med mindre vi snakker om Albania...).

http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article97850.ece

Vi får vente og se hvor han havner, men jeg ville iallefall ikke omtalt Raio som illojal hvis han får et tilbud fra en større klubb i f.eks. Italia/Spania og drar dit... Jeg er kanskje for realistisk til å slå på de helt store trommene som "illojal" krever. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340