Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 03 jan 08, 15:20
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters


Sponse INNGANGSBILLETTER til Stjernen?!
Veldig masse fornuftig.

Kunne ikke vært mer enig med Holters her, Plankehaugen skal sponse FFK, ikke Stjernen. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om Stjernen og hockey. Jeg har vel for svarte ikke meldt meg inn i Plankehaugen for å sponse Stjernen!!

Håper fler vil vurdere å melde seg ut av Plankehaugen pga slike idiotiske pengebrukprioriteringer.

Det var vel ikke helt godt resonert.... Melde seg ut av PH, men ønsker å støtte FFK? Klart at alternativet er RHE, men synes det ikke kom godt frem i innlegget ditt.

Det å støtte Stjernen er vel noe styret har bestemt, og jeg er ikke uenig med dem i dette valget, men prinispielt synes jeg at styret tar noen avgjørelser som ikke er helt 100%.

Det å støtte Stjernen kunne PH gjøre mer sammen med Red Beavers på tribunen, men tifo, sang og oppmøte. Da kan de som ikke liker Stjenen, (sarpinger +++) holde seg hjemme, og de som har lyst komme, gjøre det.

Tror ikke Red Beavers er negative til det. En håndstrekning og hjelp til våre røde iskrigere er en SELVFØLGE!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340