Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Silje

Knøttespiller

Ble medlem: 10 mar 06
Innlegg: 25

Lagt til: 01 jan 08, 20:35

Jeg vil veldig gjerne svare på dette! Vi i styret valgte å sponse stjernen, fordi vi mener at det ar viktig at fredrikstadidretten kan samarbeide, og hjelpe hverandre.. Vi har, som en av dere påpeker, en sunn økonomi, og har fint råd til et slikt tiltak.. Å støtte juniorklubben økonomisk ser vi heller ikke på som noe problem. Det er ingen hemmelighet at klubben ikke har allverdens å rutte med, så hvis vi har muligheten til å kunne sende unggutta på treningsleir - hvorfor ikke? Det er tross alt disse som er fremtiden! Jeg personlig er fryktelig lei alt maset rundt hesten.  De 70.000kr det koster å holde den blir ikke tatt fra hverken tifobudsjettet eller turbudsjettet. Eller av medlemsavgifta deres, for den saks skyld! Som dere sikkert har sett og diskutert, så jobber Plankehaugen mye dugnad som vi tjener gode penger på. De som dukker opp og gjør jobben på dugnadene, er de samme menneskene som dukket opp på fjorårets generalforsamling; der hesten var et tema, og ble godkjent av flertallet. Vi bruker altså ikke penger på ikke-godkjent tullball! Dere har selvfølgelig noe dere skulla ha sagt, og generalforsamlingen er et genuint sted å ytre meningene sine! Vi tar imot forslag, og vi hører på hva dere har å si.. Til slutt er det flertallet som bestemmer, som i enhver annen demokratik forening!

 

Så møt opp på generalforsamlingen onsdag 30. januar kl 1900, på Fredrikstad stadion

 

Mvh,

Silje Stenmoe

---------------------------

Tråkk på`n, han lever ennå!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340