Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 30 des 07, 22:01
Opprinnelig postet av Rasle

Er det plankehaugens styre alene som bestemmer hvordan man bruker pengene eller har vi dødelige også mulighet til å ha en innvirkning på hvordan pengene brukes.
 


Du har vel mulighet til å påvirke budsjettet hvis du møter opp på generalforsamlingen regner jeg med.

Personlig så reagerte også jeg på at de brukte penger til å sponse gratis inngang til Stjernehallen og satt egentlig og ventet på reaksjonene. Ettersom Plankehaugen har en ganske sunn økonomi, så ser jeg ikke at det er noe stort problem med denne utgiftsposten. Det har nok uansett ikke gått på bekostning av TIFO. Der er det nok andre ting som heller begrenser mengden.

Vet ikke om Plankehaugen var sponsor av juniorlaget i år, men de var ihvertfall det i fjor. Det ser jeg ingen problemer med overhodet..

Utgiftene til hesten har vel vært diskutert altfor mange ganger, men nå som vi har brukt 70000 på den og den har vært igjennom opptrening og den viser potensiale, så syns jeg absolutt vi kan spytte i litt penger til den neste år også. Hvis den blir sendt til slakteren har vi ihvertfall hevet de 70000 i dass. Ved videre satsing, noe PH har råd til, KAN vi tjene dem inn igjen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340