Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Cosmic

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 28 des 07, 17:36

Velger å være forsiktig optimist jeg. Selv om han har begrenset med meritter (cupen i sverige er milevis unna samme status som den har her til lands), så har jeg bare sett positive referanser på han så langt, og han sier jo de tingene RBK-supportere vil han skal si (om det er spill for galleriet gjenstår å se).

Derimot kan det være uheldig at han tar over midt i sesongen. En scenario hvor RBK gjør det svært bra på våren vil gjøre fallhøyden svært stor. Om RBK leder TL til sommeren, og faller ned noen plasser på høsten, så er han nærmest ferdig før han har fått begynt. Og det ville jo nesten vært passe ironisk om det hadde skjedd, pga all harseleringen med assistenten til assistenten osv.

Det ser i allefall ut til at Hoftun`s inntreden har fått litt fart på sakene. Naturligvis er det litt korttenkt å si at det går så meget bedre når Eggen er sykmeldt (regner med dette ikke er noe som skjedde over natta), men det vil ganske sikkert være mange som trekker den konklusjonen, og det vil neppe slå heldig ut for Eggens omdømme her oppe at det kommer både trener og spillere på plass i hans fravær.

Et par kvalitetsspillere i den bakre firer nå, så kommer gullet hjem til sitt kjære hus nok en gang i 2008 :-)

---------------------------

- Cosmic

«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f