Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 20 des 07, 18:22

Opprinnelig postet av Holters
Mail fra Zoran:

---- Sitat start ----



.......Jeg kan ikke la være å svare til mobbinga jeg har fått fra Plankehaugen. Ja, jeg føler meg mobbet til de grader. ......

.......men uansett så fortjener jeg ikke slik mobbing.........

...... Takket være enkelte mennesker som av en eller annen grunn prøver å mobbe meg ut av Fredrikstad by, så har jeg ikke lyst til å se stadion lenger......

... Nei, dette her er direkte mobbing. Slik oppfatter jeg det i hvert fall. ....

MVH Zoran

---- Sitat slutt----

MOBBING

Når Zoran føler seg mobbet er det grunn nok til at PH bør komme med en offentlig beklagelse. Ikke PH generelt, men den eller de personene som har skrevet de Zoran peker på.

Er det ikke slikt PH skal jobbe MOT?

Jeg kjenner Zoran som en venn, og liker ikke at han eller andre skal bli hengt ut slik, samme hva peronen har gjort eller ikke. Hadde det vært motstanderne somm hadde fått gjennomgått, hadde det vært forståelig, men ikke enkelt personer i våre egne rekker.

Det er personen selv sm avgjør om det er mobbing eller ei, ikke "mobberne". Dette må PH ta avstand fra! Hvem blir neste offer? Meg eller deg? Dette er ikke hyggelig.

En redegjørelse eller beklagelse vil være vann på bålet!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f