Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 des 07, 17:53
Mail fra Zoran:

---- Sitat start ----

Hei Øystein,

Nå er det meg igjen. Og nei, du har ikke gjort noe feil... 

Jeg kan ikke la være å svare til mobbinga jeg har fått fra Plankehaugen. Ja, jeg føler meg mobbet til de grader. Om Plankehaugen har noe imot BRH, så er det greit det, men siden jeg ble utestengt har jeg ikke gjort en j... dritt med tanke på verken Plankehaugen eller BRH. Eneste er at jeg liker par av de gutta og synes det er greit å ha dem som venner.

Er det grunnen til å bli hengt ut slikt det skjedde i Aristokraten-blekka? Ja, det hadde vært greit med én, eller kanskje to, men 7-8 ganger...? Nei, det er for mye! Hva jeg har gjort mot disse folka som sitter og skriver det der, det vet jeg ikke, men uansett så fortjener jeg ikke slik mobbing. Det er jammen ”takk for alt” jeg har gjort for Plankehaugen... Takk skal dere ha!

Jeg har tenkt å komme meg på stadion og følge med FFK, ta meg kanskje et par borteturer i ny og ne, men dette her går over grensa... Tkket være enkelte mennesker som av en eller annen grunn prøver å mobbe meg ut av Fredrikstad by, så har jeg ikke lyst til å se stadion lenger.

Dette her kan du skrive på forumet og hilse fra meg. Dette her er ikke oppgjør mellom BRH og Plankehaugen... Nei, dette her er direkte mobbing. Slik oppfatter jeg det i hvert fall.

MVH Zoran

---- Sitat slutt----

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f