Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 19 des 07, 23:52
Endret: 19 des 07, 23:59
Opprinnelig postet av Holters

Ikke akkurat tidenes mest gjennomtenkte sak, nei...

Men BRH burde også tenke på hvordan dere hakker og henger ut Plankehaugen på deres eget nettsted. Dette blir litt god, gammeldags "man høster som man sår", selv om Plankehaugen burde ha hevet seg over dette.

Det er å hive bensin på bålet Holters. Det vet du så veldig godt. Selvfølgelig burde Plankehaugen ha hevet seg over alt slikt, og ikke skrevet alle disse punktene.Noen hadde vært greit, men den lista som ble presentert er ikke ironi, men et spark. Det burde den supporterklubben som jeg er melem av holdt seg for gode til å gjøre.

Jeg synes ikke dette bidrar til en bedring av supportermiljøet rundt klubben, men det er vel ikke Plankehaugen interessert i virker det som. Trist lesning!

Til Holters: Jeg håper du ikke sletter mine innlegg pga jeg har svart på flere, men mener at det er svar til den enkelte. Her er jeg ikke enig med deg, og håper det blir stående alikevel. Jeg vil at folk skal besinne seg og ikke eskalere konflikten mellom gruppene, slik jeg ser tendensene til her.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f