Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 des 07, 18:08
Endret: 19 des 07, 18:08
Opprinnelig postet av Lemmy

At det eneste BRH gjør er å syte og klage på Plankehaugen, er bullshit. De har hatt sine mindre kloke uttalelser osv, men det er smålig å komme med sånne påstander. Tror livet på feltet hadde vært utrolig dårlig uten BRH denne sesongen.

Og disse "kåringene" Plankehaugen har satt opp burde de holde seg for gode til. Isteden for å prøve å få til et større samarbeid med BRH, som jeg mener de burde, fortsetter de denne "krigen" som har blitt kjempet. For meg virker det som om de fleste av medlemmene i BRH er ressurssterke mennesker som PH kunne ha dratt mye nytte av. Da virker det rart at de kommer med en sånn liste.

Og en annen ting, hvor er selvkritikken? Plankehaugen har gjort mange rare vurderinger denne sesongen, hvorfor ikke "henge ut" seg selv litt mer? Hadde det vært en eller to av de prisene som hadde gått til BRH, så hadde det vært morsomt. Men det blir bare patetisk med så mange av dem.

I en annen setting, kunne det jo vært morsomt. Men det er ufint og upassende av Plankehaugen og komme med noe sånt, forholdet mellom BRH og Plankehaugen har vel vært kjølig nok fra før..

 

Helt enig med Lemmy her. Hadde en eller to av "prisene" gått til BRH, så hadde jeg også trodd det var morsomt og vennlig ment.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f