Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 09 des 07, 23:51

Ja hva kan gjøres? Første pri mener jeg er å oppheve utestengelsene, det blir nok ikke noe "vennskap" mellom undergruppene og PH før det er gjort. Tvilsomt at det blir noe vennskap med det første med den isfronten som er nå uansett. De utestengte har fått sin "lærepenge" og har sikkert forstått at Fredrikstad ikke er helt modne for bluss/røyk. Plankehaugen var før utestengelsene muligens topp 3 i Norge hva gjelder oppmøte og trykk. Selvsagt falt vi langt ned sammen med Blåhvalene og Oddrane etter utestengelsen av blant annet vår forsanger som har laget hvertfall 40% av sangene til PH, sånt blir det bråk av. Forhåpentligvis så er vi på vei opp igjen. Håper at vi med tiden igjen kan sammenligne oss med KFL, Klanen og kjernen som vel er de største for tiden. For å komme ditt har vi en lang lang vei å gå. Blant annet må det tollereres mer og fokuseres mer på tribunen og ikke på julekalendere, hester, dugnader eller husbygging.

Noen forslag fra meg er da:
- Eget felt til undergrupper/ultras innad i Plankehaugen (Vet at det jobbes med det)
- Oppheve utestengelsene.
- Prioritere tribunen mer, sangkontrakt?
- Forsangeren(e) må pushe mer på publikum.
- Hver og en må være tøff nok til å si til sidemann at "Nå skal vi trøkke te! Her skal det synges og hoppes!"
- PH styret må akseptere mer og innse at det er det de må for å komme opp på en godt nivå i Norge.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340