Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 08 des 07, 03:15
Sånn som jeg ser det så må du skille Ultras fra Ultras også. Uten at jeg skal dra på meg en professorkappe, og være verdensmester. Du har folk som har en livstil og folk som imiterer en livstil! Det er to forskjellige ting!

Jeg har en viss int. for Hooligans, ikke for deres væremåte, men mer på hvorfor! Nå har jeg bodd i London i 3 måneder og jeg har faktisk ikke hørt ordet hooligan en eneste gang! Ordet her er Chaws eller Chavs, uten at jeg bryr meg en stor grad. Men "vanlige" folk er redd for å bli assosiert med de!
Og ved min uvitenhet, så spurte jeg en kompis, han kan få være navnløs i dette tilfellet, hva en Chav var, og han sa noe som for meg er i stikk motsetning til hva jeg har forstått hva en Chav er her til lands. Så for å ro meg inn til det jeg skulle si, det er ikke rart at folk har forskjellig oppfatning av ting, for man hører så mye forskjellig, og folk har forskjellig oppfatning av ting og hvordan det skjer!

Men jeg syns fortsatt du skal være forsiktig med hvordan du fremstiller forskjellen mellom Ultras og Hooligans, for JEG tror du vet den generelle forskjellen....
Hooligans har som sin generelle basis å sloss, og er ikke int. i å se fotballkampen i så øyemed
Men en ultras er for å støtte laget sitt på TRIBUNEN på de måter de føler riktig, dette er det en stor forskjell på!
(Håper ikke jeg bommet helt her nå)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340