Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 05 des 07, 08:40
Hajduk_babe]

Arrghhh!! Gjett om ja!  

Sendte melding med noen av gutta som ble holdt igjen her. Og noe av det de faktisk var bekymret for var jo nettopp det å rekke jobben igjen.

Ellers så kan jeg si til dere som klager på drikking offentlig: Det var nesten ikke mulighet for å drikke på en pub for noen som var der! Man ble nemlig kastet vekk FØR man hadde tatt et steg innenfor døren! Er dette riktig? OG! Hvis mange her er så utrolig mye bedre, så er det jo rart at kroatene sliter hele sommeren med å skrape opp møkkfulle nordmenn av gatene for å hjelpe dem opp på hotellet pga feriefylle deres.

Har opplevd det noen ganger ja!

Mange hadde billetter hjem på båten (kan ikke si alle el noe siden jeg ikke vet) Men kapteinen nektet de å være med grunnnet råd fra politiet. Og når det er onkel politi som gir ut de type råd, så må de faktisk også sende folk hjem igjen.

Lars 29

Du/dere kan vel ikke bortforklare og skylde på andre for dette også. Politiet har ihvertfall ikke skyld i dette. Kapteinen nektet vel fordi det hadde vært bråk på båten tidligere, og at han anså disse passasjerene som en fare for andre passasjerer.

 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340