Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 03 des 07, 14:52
Endret: 03 des 07, 15:30

A9SH..Er da ingen som mener det er mer supporterkultur? Men det finnes to forskjellige varianter, hvorfor er det ikke plass til begge blant Plankehaugen?

Hadde ikke dette vært `hatet` i Plankehaugen ville aldri BRH ha oppstått, hadde plankehaugen ville tatt til seg noe annet å ikke tenkt A4 så hadde ikke dette vært et problem.

Svar Lars 29: Hyggelig å se at du blir provosert, var det jeg regnet med når du har den oppfatningen av supporterkultur som du har. Tror vel uansett hva PH hadde gjort, så hadde dette ikke vært bra nok for deg/dere. Men hvis du bruker litt av hjernekapasiteten din, hva er den store forskjellen mellom mange i medlemmer i PH og deg/dere. Mye av det går på at dere ønsker mere hopping, blussing, og det å gi mere f...i lover og regler. Dere har sett andre gjøre det, og dere synes det er litt tøft. Har jeg ikke rett?     

A9SH:Det styret i plankehaugen svarer med er å begynne å utestenge en person pga at han "kjefa litt", ærlig talt..Da har de satt lavmåls standaren sin at de ikke er inntresert i å være åpne for at man skal synge, hoppe osv i 90 min, men at man nærmest skal la folk på tribunen stå å surmule over en misbrukt sjanse..

Svar Lars 29: Kjære deg. Utestengt fordi han" kjefta litt ". Regner med at du sikter til deres store helt Zoran. Bare så det er sagt så har det vært flere episoder hvor han har opptrådt " lite heldig "og fått advarsler tidligere fra styret. Var jo en årlig sommerhappening at Zoran meldte seg ut av PH.  Jeg var selv til stede på gamle stadion, da vår gamle forsangrer klikket for ingenting, og var på vei til å fly på en av sine egne ( litt kroatisk engasjement ), som faktisk var Keiko. Jeg var da en av de som gikk imellom. Tror vel folk flest i PH vil lage liv, men de vil også i motsetning til deg/ dere, se på kampen mens de synger. Og da juble for mål etc. Motiver da heller sidemannen til å synge mer.

A9SH:Hva er det vi ikke tørr å stå for?Samler vi oss ikke hver kamp?Står vi ikke samla på et sted på stadion der folk kan komme å snakke med oss om dem vil?Skjønner ikke hva du tenker på her.

Svar Lars 29: Jo dere samler dere, men samtidig har jeg flere ganger på borteturer/ bilder etc sett medlemmer av dere som kun viser øynene, og dekker til munn og nese, , som på en måte ikke tør å stå for den de er. Hadde jeg vært medlem av BRH så hadde jeg også turt å stått fram i avisa med fullt bilde. Dere kunne unngått hele intervjuet, men det gjorde dere ikke..Var viktig å fyre opp det blusset, enda dere visste at det ville bli bråk, og at det ikke er lov. Synes dere fra dag en har opptrådt lite voksent og lite samarbeidsvillige. Selvfølgelig så kan ikke PH gå med på blussing da dette ennå  i Norge ikke er lov. Skyld ikke bare på PH og Ulf Berg.

A9SH: OG IGJEN, hadde ikke fredrikstad blad og demokraten blåst denne saken sammen med Plankehaugen om i skyene, ville ikke dette vært noe problem.

Svar: Du/dere har alltid noe/noen å skylde på. Dere gjør aldri feil. Minner meg om mormoren min.  

A9SH: Og Ærlig talt, jeg driter da vel i at klanen synger at tromme er harry?Har man som mål om å se opp til kulturen til klansskallene som henger på bohemen  så sikter man ikke høyt om å lage liv på stadion.

Svar Lars 29: Til orientering så er disse " klansskallene " som du kaller de Norges beste supportergruppe, og de som lager mest liv på hjemmebane. Best er faktisk ikke LSK og deres " trommesoloer ". Bohemen er vel også Norges beste supporterkneipe, og har en supporterkultur i veggene der, som vi i Fredrikstad faktisk kan misunne de. .

A9SH:Når det gjelder bilde i avisa, må du da for fanden skjønne at dett ikke hadde vært problem om det ikke hadde vært så mye fordommer mot det?hvor lang tenker du egentlig..    

Svar Lars 29: Dere kunne gjort dette veldig enkelt for dere selv. Når dere ikke " hadde baller " nok til å stå frem med fullt bilde, så kunne man unngått hele intervjuet. Sagt at dere ikke ønsket noe intervju. Det eneste dere skapte med det presseoppslaget, er fordommer mot dere, og at dere gjorde det enda vanskeligere for dere selv. Hva er egentlig fordommer? Dersom jeg hadde startet opp en gruppe jeg var stolt av og som jeg representerte, så hadde jeg gitt f... i hva andre måtte mene..men det klarer tydligvis ikke dere..Hva da med politikere, blitzere, prester etc..masse fordommer mot de..men allikevel så må de stå for det valget de har gjort.

 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340