Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07
Innlegg: 52

Lagt til: 01 des 07, 19:49
Endret: 01 des 07, 20:25

...personlig har jeg kjemperespekt for hva disse gruppene klarer og få til på en stadion, både med tanke på sang, det visuelle og den genuine støtten til laget...herlig å se på. Og BBB er blant de beste verden..

Utviklingen med hærverk før kamp og påfølgende hærverk etter kamp på både bygninger, biler og personer har ingen verdens ting med Ultras kultur og gjøre..dette er hooliganisme og er etter min mening forkastelig og har ingenting med hverken genuin fotball innterresse eller god tribunekultur og gjøre...det er totalt ødeleggende for fotballen og er ene og alene skylden for de til tider diktatoriske og paranoide sikkerhetsforbeholdene som vi ser blir tatt på det som karaktiriseres som "høy risiko kamper" i vår egen lille tippeliga...

Av 400-500 BBB i Bergen, var det mellom 40-50 personer som laget kvalme på turen til, før kamp, under kamp og etter kamp...dessverre finnes disse i såpass store grupperinger...og det er trist at de klarer å skape såpass overskrifter at oppegående mennesker på dette forumet tror at det er DETTE BBB og andre grupperinger i realiteten står for..medieblindheten er påfallende og kunnskapen fraværende.

---------------------------

FCK
FFK
brigaderodhvit.com
95min med ekte kjærlighet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340