Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 22 nov 07, 19:16
Opprinnelig postet av Rasle

Det kan sikkert stemme, men flere av medlemmene i BRH har sagt at de gjerne fyrer opp bluss på stadion selv om det er i mot klubben og NFFs regler. Tror du virkelig ikke FFK ville fått en bot om det ble blusset? Tipper FFK hadde fått en bot om Roy ikke hadde tatt fra personen på Stabæk-kampen blusset og tatt det med ut av stadion.
 


Jeg vil gjerne at du dokumenterer at BRH har uttalt dette.

Er du virkelig så mentalt fraværende? Det ble fyrt et bluss på Nadderud. Ingen bot. Roy tok det ikke med ut av stadion, men han satte ny personlig rekord på 60-meter, og plasserte det i en bøtte ved kiosken der det sluknet.

Disse bildene jeg viser her, er fra Tippeligaen 2007. Og etter disse pyringene har det ikke blitt gitt noen bøter. Veit du hvorfor Raslegutt? Blussingen har en så enorm markedsverdi for TV2 og andre publikummere at de rett og slett ikke kan gi bøter på det med mindre det oppstår en farlig situasjon, for eksempel at et bluss havner på banen eller noen skader seg. Legger også til at disse bildene er postet tidligere i tråden og at det er nærmest utrolig at du ikke har sett dem. Bla noen hakk bakover til 40-tallet engang så finner du dem. Lykke til!

LSK - RBK




---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340