Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 nov 07, 13:27

>Hey, ett tips, andas.
>
>Vad hände idag? Ett antal personer stormar planen (fem? tio?). Det flyger fyrverkeripjäser mot kravallsnutar. Vi ligger >under med 3-0 mot djurgården. På Söderstadion. Jag vet ju vad jag skäms mest över, och inte fan är det att vi har >förlorat stämpeln som "sveriges bästa klack". Jag skiter i vad andra tycker om mig, och om det jag står för. Om >ABrunkare gråter för att fotbollen är död, fine, ta det. Jag tycker det är ett mycket större problem att det kommer upp >Bajare till trumman för att random spöa på andra Bajare som dom utan minsta bevis utser till syndabockar. DET är >ett jävla problem.
>
>Idag var ingen bra dag, men den hade varit så innihelvete mycket värre om domaren hade blåst av matchen och >djurgården hade kunnat stå där och jubla med tre-noll i bagaget. Nu fick vi sista ordet, och det är positivt.
>
>Jag vill inte vara en del av Sveriges trevligaste klack, jag vill vara en del av Sveriges bästa, ljudligaste, och vid behov, > värsta klack.
>
> MYTEN ÄR DÖD.

 

Limer inn noe jeg fant på et annet forum, inlegget er etter skandalderbyet hammarby-djurgården på söderstadion.

Dette innlegget er akkuratt det behovet mitt er. Mitt ønske er og være medlem av en sånn supporterklubb. Dette er tribunekultur for meg.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340