Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 nov 07, 17:49

Herregud, så utrolig barnslige enkelte fotballsupportere er. Hvis man gidder å tenke litt lenger tilbake enn en uke, feks til vårsesongen, vil man kanskje se hvor god Bjørkøy er.

Det er ikke kun Bjørkøy som spilte elendig de siste kampene. Hva med Gashi, Wehrman, Gerrbrand og Tarik? De spilte langt i fra så godt som de kan i avslutninge på sesongen. At da folk sier at de venter på en god kamp fra Jonnas side før de kan godta ham igjen, blir latterlig.

RBKsituasjonen ble merkelig. Jeg syns likevel folk tar litt vel hardt i kritikken av Bjørkøy. Han er per dags dato FFKspiller, og er en viktig del av troppen. Han bidrar med kvalitet på treningene, og drar de andre guttene opp(ja, har sett et par treninger i det siste hvor han har spilt bra). Da syns jeg det er merkelig at mange her som kommer med den samme gamle regla hver gang man kritiserer spiller om at " han er en spiller, og man behandler dem ordentlig"stilen plutselig kaster seg over Bjørkøy.

Bjørkøy er ingen stor mann i mine øyne i disse dager, men jeg syns man kan tenke litt tilbake på alt det han har tilført oss.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340