Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 20 nov 07, 22:36
Opprinnelig postet av jambo
Siden den første dagen Jonna ble plassert på kanten/benken har han tydelig vist sin misnøye i stillhet. "Jeg spiller der treneren mener jeg er best for laget", my ass!!!


Skjønner godt at han har vært misfornøyd med det. Her får mannen 4 års kontrakt, kapteinsrolle og vakre løfter om at man skal bygge laget rundt ham, og hva skjer? Jo, man plasserer den lojale Jonna på kanten i en rolle han ikke er spesiellt komfortabel med, fordi man etter en halv sesong plutselig finner det for godt å kjøpe inn en spiller som har sin plass på tlfeldigvis akkurat den plassen hvor man skulle bygge laget rundt Bjørkøy. Premissene Jonna signerte fire år for er fullstendig forsvunnet, og neste år er han sannsynligvis en halvgod høyreving uten kapteinsbind. jeg skjønner godt at han kansje vil flytte på seg.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f